tirsdag den 1. marts 2011

Jordbær/banan smoothie

Er blevet syg, og må derfor hellere få en masse vitaminer og mineraler så jeg kan komme hurtigt på benene igen.

Når sygdom rammer, er appetitten ikke helt hvad den har været. Heldigvis har jeg hverken kvalme eller svært ved at synke (intet med halsen).
Jeg kiggede i køleskabet, fryseren og skabene og tænkte hvad pokker har jeg lyst til?
Da jeg har været syg siden lørdag trænger der til indkøb! Der er nærmest intet mad i huset.

I køleskabet fandt jeg skummetmælk, i fryseren var der frosne jordbær og så fik jeg øje på en masse dejlige bananer. Aha! Banan og jordbær smoothie it is! Nemt, sundt og lækkert.

Ingredienser:
125 Gr. Frosne jordbær
En almindelig banan
250 Gr. Skummetmælk


Put det hele i en blender.
Blend det ;-)
Der er til et glas, og den rest man ser på billedet. Altså ca. 1,5 store glas.
Velbekommen.
God til både morgenmad og mellemmåltid.

.. Sofie ..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Avocado med rejesalat, mums

Avocado med rejesalat.. Du skal bruge: 1 a vocado 2 håndfulde  r ejer 2 tsk m ayonnaise 2 tsk c reme fraiche 1 pift c i...