onsdag den 30. marts 2011

Madplan og weekendsplaner

Indkøbsliste og madplaner!
Jeg måtte ændrer i vores madplaner, da jeg ikke kunne få alle ingredienserne sidste uge. Jeg håber at det lykkes denne uge. - Som tidligere nævnt er torsdag stor indkøbs dag.
Derfor er det jo oplagt at lave planen i dag, hvor jeg har selvstudiedag.

Dagen startede lige som alle andre med en dejlig kop kaffe :-)
I mens jeg nød min kaffe gik jeg straks igang med at finde på ugens "menu".

Torsdag: Skinke kartoffel fad
Fredag: Rester
Lørdag: Spiser vi ude
Søndag: Laksefrikadeller med kartofler og remoulade
Mandag: Eksotisk kylling i karry (håber at jeg kan få ingredienserne denne gang)
Tirsdag: Rester
Onsdag: Mexicansk lasagne
- Og så starter en ny uge med en ny madplan :-)
Eksamen starter på tirsdag så jeg har sørget for en madplan med rester, så jeg ikke behøver bruge for meget tid i køkkenet.

Weekenden byder på en traditionel fredag. Lidt eksamens læsning, forhåbentlig en tur i fitness centeret og en god film i fjerneren. Derudover kommer der en maler og skal se på vores vandskade ved 17 tiden.

Lørdag har både min niece og far fødselsdag. Vi starter lørdag morgen i Gilleleje med at overraske min far kl.8.30 med morgenmad fra bageren.
Bagefter tager vi mod Helsingør hvor vi skal fejrer min nieces tre års fødselsdag med boller, lagkage og senere en ukendt aftensmad.

Søndag: Eksamens læsning!!! Og meget af den!!

Alt i alt ser det ud til at blive en blandet weekend. Kedelige pligter, praktiske ting men også en dejlig dag sammen med familien.

.. Sofie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Avocado med rejesalat, mums

Avocado med rejesalat.. Du skal bruge: 1 a vocado 2 håndfulde  r ejer 2 tsk m ayonnaise 2 tsk c reme fraiche 1 pift c i...