torsdag den 24. marts 2011

Indkøb og madplan

Så er det blevet torsdag. Dagen hvor mig og Mikkel typisk handler ind til en uge.
Derfor har jeg lavet en madplan, som nogen gange ændrer sig undervejs :)

Det er blevet sidst på måneden, så det er nok ikke den mest inspirerende menu.

Fredag: Kylling i paprika sovs (opskriften vil blive lagt på min blog)
Lørdag: Rester (jeg laver en dejlig stor portion)
Søndag: Spiser vi ikke hjemme
Mandag: Pitabrøds pizza
Tirsdag: Almindelige pitabrød med fyld af grønt, tun og skinketern
Onsdag: Eksotisk kylling i karry (vil blive vist på bloggen, og skrevet hvilken blog den er taget fra)
Torsdag: Kartoffel-skinke fad (opskriften vil blive lagt på min blog)

Det var så det :)

Min weekend byder på en fredag aften med x-factor finale. Lørdag står i eksamenslæsningens tegn, og fitness. Søndag skal jeg til fødselsdag hos min storesøster. Det glæder jeg mig rigtig meget til :)
Alt i alt en forholdsvis rolig weekend, men det passer mig rigtig godt da eksamen er lige rundt om hjørnet.

I morgen skal jeg i klinik kl.7-13 og så til undervisning kl.13-15 i intern prøve.

.. Sofie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Avocado med rejesalat, mums

Avocado med rejesalat.. Du skal bruge: 1 a vocado 2 håndfulde  r ejer 2 tsk m ayonnaise 2 tsk c reme fraiche 1 pift c i...