tirsdag den 22. marts 2011

H&M

Fire gange ups!! :-)
Jeg sidder hjemme og læser til farmakologi prøve i morgen, og synes at alt er noget rigtig L-O-R-T!
Jeg måtte finde en masse overspringshandlinger, og den ene blev h&m's hjemmeside.
Jeg elsker at kigge på tøj, putte det i kurven, se hvor meget det koster og så lukke siden ned med en viden om at jeg simpelthen ikke har råd.
Denne gang gik det så galt. Det er jo lidt synd for mig at jeg sådan skal til eksamen. Virkelig dybt uretfærdigt! ;)
Derfor blev disse 4 tiltrængte ting bestilt (det er jo snart sommer).
En dejlig sommer agtig t-shirt. Den bliver forhåbentlig pæn på mig, når jeg har fået lidt farve.
En kjole til sølle 40 kr. Jeg synes farven ser lidt trist ud på billedet, men igen er det jo ikke jordens undergang hvis ikke den er så flot. Jeg tror lige jeg overlever ;-) Den skal med til Kreta, hvor jeg hovedsagelig vil bruge den til at tage på ud over bikinien.
Helt klart det bedste køb. Den ser langt flotte ud når h&m's model har den på. Uden en person i den, ser den måske lidt kedelig ud!
Sidst men ikke mindst. Nye underbukser ;-)

Jeg lover at der snart vil komme ordentlig gang i bloggen igen. I disse dage er jeg meget stresset, træt og har alt for meget at tænke på. Ikke kun studiemæssigt, men også på det personlige plan.

.. Sofie

4 kommentarer:

  1. Hehe.. Girner lidt af at du putter i kurven, og så lukker siden.. hehe.. Det kan nemlig også finde på..
    :-))

    SvarSlet
  2. Hehe. Ja, en meget billig fornøjelse. Man skal jo have lov at drømme lidt ;)

    SvarSlet
  3. Rigtig fin blog - har lige tilmeldt mig :o)

    Måske du vil kigge forbi os?
    www.lifeloveandlooks.blogspot.com

    - Annesofie

    SvarSlet
  4. Mange tak :)
    Det vil jeg i hvert fald gøre :)

    SvarSlet

Avocado med rejesalat, mums

Avocado med rejesalat.. Du skal bruge: 1 a vocado 2 håndfulde  r ejer 2 tsk m ayonnaise 2 tsk c reme fraiche 1 pift c i...