tirsdag den 15. marts 2011

Ting jeg skal nå inden jeg dør!

En "lille" liste over de ting jeg bare skal se, eller nå inden jeg dør :-)

1. Safari i Sydafrika
2. Besøge Bali
3. Besøge Mexico igen (især palenque ruinerne, og tulum)
4. Blive gift
5. Få børn
6. Se Australien
7. Se New zealand (især stederne fra Ringenes herre)
8. Besøge Skotland
9. Besøge Sankt Petersborg
10. Løbe et halvmaraton
11. Rejse som sygeplejerske med en hjælpeorganisation (læger uden grænser, røde kors eller ligende)
12. Lære at anlægge PVK (hvilket gerne skulle ske i denne uge) :-)
13. Besøge Paris igen
14. Vise Mikkel mere af Mexico
15. Blive uddannet sygeplejerske
16. Se Las Vegas og San Francisco
17. Se Hawaii (især Pearl habour)
18. Besøge min familie i Canada igen
19. Arbejde på rigshospitalet
20. Købe et hus
21. Se pyramiderne i Egypten
22. Besøge julemandens hus på Island

Hvad drømmer i om?? :)

Sofie ..

1 kommentar:

  1. Ej en god ide, kunne være jeg skulle lave sådan et indlæg når jeg er i Frankfurt, skal jo have nogle gode ideer til forud lavede indlæg :)

    /Lise

    SvarSlet

Avocado med rejesalat, mums

Avocado med rejesalat.. Du skal bruge: 1 a vocado 2 håndfulde  r ejer 2 tsk m ayonnaise 2 tsk c reme fraiche 1 pift c i...