mandag den 28. marts 2011

Sommertid..

Jeg elsker sommeren, men det der snyd med at sætte uret en time frem er forfærdeligt.
Jeg plejer at stå op kl.5 om morgenen, i morges var det så "kl.4". Det var mørkt, koldt og alt for tidligt.
Jeg har haft det så dårligt hele dagen. Faktisk den samme følelse som når man har jetlag. Det lyder måske lidt overdrevet men det er rigtigt.
Jeg faldt i søvn på sofaen kl.16.30, og det skal lige siges at jeg sover til middag max. 3 Gange på et år (vil jeg gætte på). Det sker ikke en gang hver tredje måned. Jeg bliver nemlig meget umulig når jeg har sovet til middag, og har svært ved at vågne ordentligt igen.
Jeg er normalvis meget flittig i køkkenet. Desværre kunne jeg bare ikke finde energien idag, så det blev til en hurtig tunsalat.
I morgen laver jeg kylling i paprika sovs og offentliggøre den her på siden :)
Onsdag har jeg heldigvis selvstudiedag, så der plejer jeg at have lidt mere overskud til at skrive en ordentlig blog og evt. Skrive de opskrifter ind jeg som jeg ikke har nået i ugens løb :)

God mandag aften!

.. Sofie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Avocado med rejesalat, mums

Avocado med rejesalat.. Du skal bruge: 1 a vocado 2 håndfulde  r ejer 2 tsk m ayonnaise 2 tsk c reme fraiche 1 pift c i...