søndag den 6. marts 2011

Shoppe søndag :-)

Ups, ups og dobbelt ups!
Jeg har længe haft en frygtelig lyst til at gå amok i butikker, selvom økonomien ikke helt er til det.. Alligevel måtte det jo ske!
Mig og Mikkel sad herhjemme og var i søndagshumør, vejret var godt og vi måtte bare af sted og lave et eller andet.
Lyngby storcenter havde åbent, og derfor faldt vores valg på shopping.
Pyha, her er billedet af det meste af dagens høst!
Buksedragten er jeg især vild med. Den skal nok ses på, for på billedet får man ingen følelse af hvor fed den egentlig er. 500 Kr. Str. 34.
Shorts til 179 Kr. Str. 34. Super dejlige til sommeren!
Magneter fra søstrene grene.. Så søde :-)
Et par fede sko! Jeg kan slet ikke vente med at lufte dem. Str. 38

Lidt til at beskytte skoene :)
En familie kalender til en meget lille familie :-)
Der går altid kaos i aftalerne, Mikkel ved aldrig nogensinde hvad han skal, og hvornår hvem har fødselsdag. Det får vi nu endelig gjort noget ved ;-)


Lidt kagepynt! Jeg er jo inde i en rigtig bageperiode. Jeg tror det er vinteren der har givet mig den lyst :-)

Det var så dagens store indkøb, og forhåbentlig også hele månedens.

Nu vil jeg lave lektier. Dog håber jeg på at vende tilbage i aften med indlæg fra weekenden. Blandt andet billeder og opskrifter på hjemmebag (boller og pandekager).
Samt verdens bedste cafe latte opskrift ;-)
I aften skal jeg forsøge mig med en ny ret, som jeg har fundet hos en medblogger :-)

God søndag!

Sofie ..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Avocado med rejesalat, mums

Avocado med rejesalat.. Du skal bruge: 1 a vocado 2 håndfulde  r ejer 2 tsk m ayonnaise 2 tsk c reme fraiche 1 pift c i...