onsdag den 30. marts 2011

Kalorielet blåbær marcipan milkshake

Dagens indlæg nr 2: Blåbær marcipan milkshake
85 gr. Isis marcipan is
30 gr. Frosne blåbær
100 gr. Skummetmælk
Blend det sammen, og værsgo!! :)
Man kan evt. Lave dobbelt portion, eller tage 125 gr. Isis, 150 gr. Skummetmælk, og 45 gr. Blåbær. Så fylder det hele glasset.
Jeg havde ikke flere blåbær eller mere mælk, så det måtte blive til den lille sørgelige portion, men MUMS hvor var det lækkert.
5 Ud af 6 stjerner.

Jeg har netop snakket med min mor der fortalte at hende og min far, vil tage i campingvogn fredag-lørdag. På den måde kan vi gøre det hele klar i hjemmet inden fødselaren kommer :-)
Så mig og Mikkel overnatter i mine forældres hus fredag til lørdag sammen med min storebror. Rigtig hyggeligt :-)

.. Sofie

2 kommentarer:

  1. kalorielet shake med marcipan-is i ? aaah.. den må i lidt længere ud på landet med ;)

    SvarSlet

Avocado med rejesalat, mums

Avocado med rejesalat.. Du skal bruge: 1 a vocado 2 håndfulde  r ejer 2 tsk m ayonnaise 2 tsk c reme fraiche 1 pift c i...