onsdag den 16. marts 2011

Syg sygeplejerske studerende

Øv bøv.
Jeg er blevet forkølet og har ondt i det ene ører. Når man arbejder på et hospital med kirurgiske patienter er det no go at møde syg op. Jeg frygter derfor at jeg må sygemelde mig i morgen. Heldigvis har jeg selvstudiedag fredag, og weekenden til at komme ovenpå igen :)

Idag var vi til møde om valgfag på modul 13. Man kan komme til Kina, og Ghana hvor man kan se deres hospitaler, og bo i landet i en måned. JA TAK! Det koster 15.000 kr. Men opsparingen kan lige række.
Dog udvælges der kun 30 personer, og vi er mange efter budet.
Ghana vil jeg helst til, derefter Singapore og tredje prioritet må så blive udkants Kina.
Jeg beder og krydser fingrer for at blive valgt!! Please! Please! Please!

Nu vil jeg putte mig under dynen, og se frem til at der kommer Amalies verden på tv3 om en lille time. Jeg elsker at blive forarget over den serie! :)

God onsdag alle sammen!

.. Sofie

2 kommentarer:

  1. du må have rigtig god bedring.
    og så må vi bloggere lige krydse fingre for at du bliver udvalgt, det kunne være spændene, og et stort plus i din fremtidige uddannelse at have haft den erfaring med.

    SvarSlet
  2. Mange tak :-)
    Jeg sender ansøgning i løbet af ugen, og håber at dine krydsede fingrer har virket ;)

    SvarSlet

Avocado med rejesalat, mums

Avocado med rejesalat.. Du skal bruge: 1 a vocado 2 håndfulde  r ejer 2 tsk m ayonnaise 2 tsk c reme fraiche 1 pift c i...