torsdag den 5. maj 2011

Stegt torskerogn med pommes

En travl dag kræver en hurtig aftensmad og i dette tilfælde blev det så til torskerogn og købe pommes frittes.
Pommes frittes i ovn, torskerogn stegt i lidt olie på panden med citronsaft, og serveres naturligvis med remoulade. Ingen grøntsager til aftensmaden da vi intet havde i huset der passede til.
Nemt, billigt og egentlig helt ok velsmagende :)
Jeg holder nu mere af at lave min egen mad, gerne lidt mere fra bunden men vi har travlt idag da vi skal hente min mor i lufthavnen lige straks.. Og jeg har haft en gæst til kl.17.30. Vi har ingen kartofler hjemme, og derfor faldt valget på fryse pommes frittes.

Ikke særlig inspirerende, men ville nu alligevel lave et indlæg for at minde om at denne ret er totalt undervurderet ;) og fisken er jo ganske sund.

.. Sofie

Se evt. Indlæg fra tidligere idag om sundhed (slank, morgenmad skal der til).

2 kommentarer:

  1. hehe det er skønt med ærlighed. og din lille ret smager jo skønt. men ikke for tit.

    SvarSlet
  2. Hehe! Jeg er helt enig :)
    Det var en lille nødløsning.

    SvarSlet

Avocado med rejesalat, mums

Avocado med rejesalat.. Du skal bruge: 1 a vocado 2 håndfulde  r ejer 2 tsk m ayonnaise 2 tsk c reme fraiche 1 pift c i...