onsdag den 25. maj 2011

Ny bikini

Ups, ups og dobbelt ups :)
Jaaa.. Jeg manglede jo desperat en bikini, men jeg havde ikke regnet med at denne stå mig så dyrt!
Den er fra mærket peak performance, og den er vildt lækker. Den sidder som om at den er syet specielt til min krop. Jeg elsker den!! Prisen er dog ikke noget at grine af, men så må jeg være lidt sparsommelig resten af måneden.
Heldigvis er der ikke så lang tid til der kommer en ny portion SU.

Mig og Mikkel har en madpung, og på den måde behøver vi aldrig at gå sulte i seng eller leve af havregryn og pasta ketchup resten af måneden.
Vi ligger et fast beløb d.1 og dette beløber plejer altid at passe rigtig godt. De få gange hvor der er for lidt penge plejer at det at dreje sig om højst 100 kr.
Her på det sidste har der ofte været 200 kr. Tilbage. Enten lader vi dem gå videre til næste måned, ellers plejer vi at gå ud og spise for dem, købe sushi eller bruge dem på slik og en film :)

I morgen har jeg selvstudiedag, og det betyder at jeg skal have læst en masse men også at jeg kan sove lidt længere. Jeg ser frem til en dag med lidt afslapning, nogle gode kopper kaffe og lidt hjemlig hygge.

.. Sofie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Avocado med rejesalat, mums

Avocado med rejesalat.. Du skal bruge: 1 a vocado 2 håndfulde  r ejer 2 tsk m ayonnaise 2 tsk c reme fraiche 1 pift c i...