fredag den 13. maj 2011

Ny bil

Igår hentede mig, min bror og Mikkel den nye bil. Altså Mikkels nye bil selvom han kalder den for vores. Jeg har ikke kørekort men jeg nyder stor glæde af hans køb. Han køre mig nemlig i klinik hver morgen, og vi holder i det hele taget meget af at køre rundt :)
Billedet yder faktisk ikke bilen helt retfærdighed. Farven er langt federe i virkeligheden, og vi har ekstra pakken (med design) som ikke ses her. Vi har også købt en masse ekstra udstyr (sport rat, ipod afspiller, fælge, vinterdæk og bla bla bla..)
Vores sæder er også helt anderledes, laaaangt pænere! :)
Vi glæder os til at køre en masse gode turer i den. Snart skal vi til Berlin så der kan den rigtig blive luftet.

God weekend alle sammen!

.. Sofie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Avocado med rejesalat, mums

Avocado med rejesalat.. Du skal bruge: 1 a vocado 2 håndfulde  r ejer 2 tsk m ayonnaise 2 tsk c reme fraiche 1 pift c i...