UnikPris.dk

søndag den 15. maj 2011

Dondon Sushi

Idag bestilte mig og Mikkel sushi til frokost fra dondon sushi i Lyngby.
Fisken - især laksen er helt fantastisk. Mums hvor var det lækkert. Meget bedre sushi end det vi normalvis bestiller. Altså lander det på 5 ud af 6 stjerner.

Prisen på sushi hos dondon er langt billigere end de fleste andre steder, og det vægter også stort for mig som jo er studerende.

I morgen skal jeg i aftenvagt og derfor møder jeg først kl.15 og har fri kl.23 (lidt ærgerligt når man skal tidligt op næste morgen).
Dog er det dejligt at kunne sove lidt længere i morgen, og på den måde håber jeg også på at få tid til at skrive et ordentligt langt indlæg.
Jeg har nemlig masser at skrive om:
- En anmeldelse af Cafe Fokus
- Mexicanske pandekager
- Brunch
Jeg har taget en masse fine billeder og ser frem til at berette om weekendens madoplevelser.

God søndag aften!

.. Sofie

1 kommentar:

  1. God søndag! Lyder spændende med alle de indlæg :-D

    SvarSlet

Morgenmads muffin med banan og granola uden sukker

Dette indlæg er sponsoreret! Den perfekte start på dagen, til madpakken, aften snacken, mellemmåltid eller den sunde søde tand. Jeg har ...