søndag den 15. maj 2011

Dondon Sushi

Idag bestilte mig og Mikkel sushi til frokost fra dondon sushi i Lyngby.
Fisken - især laksen er helt fantastisk. Mums hvor var det lækkert. Meget bedre sushi end det vi normalvis bestiller. Altså lander det på 5 ud af 6 stjerner.

Prisen på sushi hos dondon er langt billigere end de fleste andre steder, og det vægter også stort for mig som jo er studerende.

I morgen skal jeg i aftenvagt og derfor møder jeg først kl.15 og har fri kl.23 (lidt ærgerligt når man skal tidligt op næste morgen).
Dog er det dejligt at kunne sove lidt længere i morgen, og på den måde håber jeg også på at få tid til at skrive et ordentligt langt indlæg.
Jeg har nemlig masser at skrive om:
- En anmeldelse af Cafe Fokus
- Mexicanske pandekager
- Brunch
Jeg har taget en masse fine billeder og ser frem til at berette om weekendens madoplevelser.

God søndag aften!

.. Sofie

1 kommentar:

  1. God søndag! Lyder spændende med alle de indlæg :-D

    SvarSlet

Avocado med rejesalat, mums

Avocado med rejesalat.. Du skal bruge: 1 a vocado 2 håndfulde  r ejer 2 tsk m ayonnaise 2 tsk c reme fraiche 1 pift c i...