fredag den 27. maj 2011

Det der giver livet værdi

Det her er et ret personligt indlæg, så hvis du er mere på udkig efter opskrifter må jeg skuffe i denne omgang. I morgen eller søndag vil indlægget om bøf stroganoff være at finde..

De tre ting jeg holder mest af ved livet er:
1. Min familie
2. At rejse
3. Julen

1. Min nærmeste familie:
Naturligvis min mor og far.
Min storebror.
Mine to (halv) storesøstre som jeg dog aldrig nogensinde tænker over er "halv". Vi har samme far, men ikke mor.
Min mormor og morfar.
Mine niecer og min ene nevø.
Mine svogere.
Jeg har også mange onkler, tanter, en moster.
Min familie betyder alt for mig. Jeg kommer fra en kærlighedsfamilie hvor vi passer godt på hinanden, og har tætte forhold.

2. At rejse:
Lige fra jeg var helt lille har vi rejst meget. Jeg har set meget af verden allerede.
I mit livshoroskop står der skrevet at jeg føler mig rigtig hjemme, når jeg sidder i en flyvemaskine på vej til nye eventyr.
Jeg kan ikke benægte det! Jeg føler at jeg lever, at jeg er fri, at det er meningen med hele livet.

3. Julen har altid haft en særlig plads i mit liv:
December er den hyggeligste måned, hvor familie og venner mødes og varmer sig med tæpper, lys og kakao.
I min barndom var julen den bedste tid. Min mor og jeg pyntede altid op sammen i hele huset, vi bagte, lavede konfekt, tog i tivoli og på juleindkøb i København, Hillerød og Gilleleje by.
Jeg har rigtig mange gode minder fra mine barndoms jule, men også efter jeg blev voksen.
Julen er stort set kun forbundet med gode ting!

.. Sofie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Avocado med rejesalat, mums

Avocado med rejesalat.. Du skal bruge: 1 a vocado 2 håndfulde  r ejer 2 tsk m ayonnaise 2 tsk c reme fraiche 1 pift c i...