torsdag den 30. juni 2011

Iskold smoothie

Yes, endelig torsdag!
Det betyder at der kun er i dag og i morgen, og så er det lørdag! Kreta here I come ;)
Jeg har ind til videre brugt dagen på at handle lidt ind til rejsen, pakke og gøre rent. Pyha. Hvor er jeg bare praktisk.
Jeg glæder mig også enormt meget til imorgen. Der lander min storebror nemlig fra Boston. Han arbejder skiftevis i USA og Danmark. Selvom han ikke er væk så længe ad gangen, så har jeg virkelig savnet ham :)
Han skal sove her til lørdag, da han også skal med til Kreta.
Han har i øvrigt bestilt rugbrød til aftensmad i morgen. Så det får han selvfølgelig. Jeg har handlet ind til et dejligt koldt bord:
- Æg og rejer
- Leverpostej og rødbeder
- Rullepølse
- 2 Slags ost
- Skinke
- Rugbrød og boller
- Grønt

Nååå! Men nu til sagen. Igår lavede jeg en jordbær/banan smoothie.
Jeg vejede det af, så jeg bedre kunne give de præcise mål.
- 45 gram frosne bananer
- 70 gram frosne jordbær
- 200 gram skummetmælk

En tur i blenderen, og værsgo!!
Mmmm! Den er bare god. Især på de varme dage :)
Jeg bruger den både som morgenmad og mellemmåltid.

.. Sofie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Avocado med rejesalat, mums

Avocado med rejesalat.. Du skal bruge: 1 a vocado 2 håndfulde  r ejer 2 tsk m ayonnaise 2 tsk c reme fraiche 1 pift c i...