UnikPris.dk

mandag den 27. juni 2011

Mad- og planer for ugen!

Madplaner for ugen:
Mandag: Vi spiste i Lyngby storcenter
Tirsdag: Kylling i sur sød sovs med ris
Onsdag: Rester
Torsdag: Kylling med asparges sovs og ris
Fredag: Racelette med svinemørbrad, cocktailpølser, tomatsalat, pommes frittes, flutes og sovs
Lørdag: Er på Kreta
Søndag: Er på Kreta

Man kan vidst roligt sige at planen er præget af ris og kylling. Nemt, billigt og sundt! ;)

Planer for ugen:
Mandag: Eksamen, indkøb, shopping, bage boller til arbejdet.
Tirsdag: Klinik og cafe med en veninde.
Onsdag: Fitness og begynde at pakke.
Torsdag: Fitness, indkøb og rengøring, evt. Ses med en veninde.
Fredag: Pakke færdig, lave madpakker og lave middag til storebror (som kommer og sover), Mikkel og mig.
Lørdag: Kreta (vi flyver kl.6.50, så spørg lige om vi skal tidligt op!!!)
Søndag: Kreta

.. Sofie

2 kommentarer:

  1. NØJ hvor ser det jo bare for skønt ud med Kreta - gid det var mig!!
    Jeg har aldrig vøret i Grækenland, men kunne vildt godt tænke mig det, så jeg glæder mig til at høre mere om turen når du kommer hjem igen :D

    - Maj :)

    SvarSlet
  2. Ja, det ser rigtig dejligt ud :) og det er mindst lige så dejligt i virkeligheden. Jeg var det samme sted, og i den samme by sidste år. Der er SÅ skønt.
    Hvis du besøger Grækenland en dag, så er Kreta i hvert fald anbefalingsværdig :)

    SvarSlet

Morgenmads muffin med banan og granola uden sukker

Dette indlæg er sponsoreret! Den perfekte start på dagen, til madpakken, aften snacken, mellemmåltid eller den sunde søde tand. Jeg har ...