fredag den 17. juni 2011

Snyde chokolademousse med friske jordbær

Trods et ønske om at tabe et par kg, hører der sig lidt sødt til en fredag aften.
Derfor har jeg lavet en chokolademousse fra ISIS på skummetmælk, og lagt jordbær ovenpå.
Selvom moussen ikke er lavet fra bunden, smager det virkelig godt! Jeg har lavet det mange gange før, og mine gæster er også meget begejstrede for det! - Når jeg fortæller dem at det er pulver, og kaloriefattigt bliver de altid overraskede :)

Et stk. Chokolademousse og en god film i fjerneren. Så er det rigtig blevet fredag ;)

Set oppe fra :-)

Der er hermed serveret.

Fremgangsmåden er også utrolig nem.
250 Gram mælk (stuetemperatur) og pulveret piskes med elpiskeren 1 min. På laveste hastighed, og 3 min. På højeste.
Anrettes i glas, og sættes i køleskabet minimum 1 time før de skal spises.

Jeg lavede dem i formiddag, mens jeg alligevel stod i køkkenet og lavede cafe latte :)

God fredag aften alle sammen!

.. Sofie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Avocado med rejesalat, mums

Avocado med rejesalat.. Du skal bruge: 1 a vocado 2 håndfulde  r ejer 2 tsk m ayonnaise 2 tsk c reme fraiche 1 pift c i...