fredag den 10. juni 2011

Berlin i dag

Så går rejsen til Berlin. En fantastisk følelse at rejse af sted, og få lidt frihed og oplevelser.
Desværre rejser jeg midt i eksamens tiden, og jeg håber virkelig ikke det "bider mig i røven" i sidste ende. Rejsen er i forbindelse med min svigermors 60 års fødselsdag, og derfor tager jeg chancen :)

Ha' det godt alle sammen!

Vi ses snart igen :)

P.s: De chokolade cupcakes jeg lavede forleden, var et kæmpe hit. Min kæreste havde været meget populær på arbejdet :) Ret heldigt, eftersom at jeg var nødt til at improvisere lidt.
Se dem under oversigt: Kager.

.. Sofie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Avocado med rejesalat, mums

Avocado med rejesalat.. Du skal bruge: 1 a vocado 2 håndfulde  r ejer 2 tsk m ayonnaise 2 tsk c reme fraiche 1 pift c i...