UnikPris.dk

fredag den 10. juni 2011

Berlin i dag

Så går rejsen til Berlin. En fantastisk følelse at rejse af sted, og få lidt frihed og oplevelser.
Desværre rejser jeg midt i eksamens tiden, og jeg håber virkelig ikke det "bider mig i røven" i sidste ende. Rejsen er i forbindelse med min svigermors 60 års fødselsdag, og derfor tager jeg chancen :)

Ha' det godt alle sammen!

Vi ses snart igen :)

P.s: De chokolade cupcakes jeg lavede forleden, var et kæmpe hit. Min kæreste havde været meget populær på arbejdet :) Ret heldigt, eftersom at jeg var nødt til at improvisere lidt.
Se dem under oversigt: Kager.

.. Sofie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Morgenmads muffin med banan og granola uden sukker

Dette indlæg er sponsoreret! Den perfekte start på dagen, til madpakken, aften snacken, mellemmåltid eller den sunde søde tand. Jeg har ...