torsdag den 16. juni 2011

Læse"ferie" = iskaffe!

Nu har jeg "fri" de næste to dage til at læse til eksamen.
Mandag skal jeg afholde sygeplejefaglig forum, hvor jeg skal stå for "debatten" med sygeplejerskerne og den kliniske vejleder. Jeg er DØD nervøs!
Det er anden del af en eksamen på fire dele!

Lige nu vågner jeg op med denne her skønne iskaffe, mens jeg skriver på bloggen :)
Nespresso sort kapsel, mælk skummet, 4 isterninger og en sødetablet. Mums!

Tanken om at jeg stadig mangler tre dele af min eksamen, gør mig simpelthen så træt. Jeg er klar til sommerferie, og især til Kreta.. Det bliver en laaaaaang og kedelig dag!
Jeg skal sørge for at læse en masse da vi skal til 26 års fødselsdag på lørdag, og der har jeg planer om at drikke, hvilket betyder at søndag bliver brugt på sofaen.

.. Sofie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Avocado med rejesalat, mums

Avocado med rejesalat.. Du skal bruge: 1 a vocado 2 håndfulde  r ejer 2 tsk m ayonnaise 2 tsk c reme fraiche 1 pift c i...