mandag den 20. juni 2011

Eksamens mad!

Morgenmaden så således ud:
Fromage fraiche, mandler og isis choko chrunch drysset ud over.
En dejligt måltid der mættede rigtig godt :)

Jeg gik fuldstændig sukkerkold efter sygeplejefaglig forum, og jeg skulle jo direkte hjem og skrive opgave. Jeg har kun 1,5 døgn i alt..
Normalt ville jeg kaste mig over slikskabet, som er helt fyldt op efter vores besøg i Tyskland.
I stedet forestillede jeg mig Kreta, og mig selv i en bikini og dermed faldt mit valg på noget med langt færre kalorier.
Isis chokolade småkager. De ser lidt tørre ud, men de smager faktisk rigtig godt. På den måde kom jeg af med min lækkersult, sammen med en Fanta zero (som jeg er blevet helt tosset med)


Jeg er virkelig gået ind i kampen om at smide de sidste kilo, inden Kreta som er blot 12 dage væk!!
Jeg har travlt ;)

.. Sofie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Avocado med rejesalat, mums

Avocado med rejesalat.. Du skal bruge: 1 a vocado 2 håndfulde  r ejer 2 tsk m ayonnaise 2 tsk c reme fraiche 1 pift c i...