torsdag den 16. juni 2011

Lasagne rester og flute

Så blev resten af lasagnen spist med et flutes!

Mums, det var bare dejligt :-)
Find opskriften under oversigt: Aftensmad.

I morgen står menuen på pizabrødspizza. Denne gang laver jeg dem uden ananas, så det blot bliver skinke, ost, tomatsovs og krydderier.
Det skal være nemt og billigt i disse dage. 2 x Ferie har kostet på budgettet, og nu hvor jeg også skal til Ghana er økonomien ved at være lidt stram.

Jeg har været til Ghana møde i dag. Der var besøg af Ghanesere, som dansede for os og fortalte om hvad vi skal opleve. Det skal nok blive RIGTIG godt. Jeg glæder mig sindsygt meget!
Vi blev også budt op til dans, og ØV hvor jeg hader at danse (med mindre jeg har indtaget en masse drikkelse med procenter) ;).

I morgen skal jeg læse til eksamen for alvor. Jeg har simpelthen lavet ingenting idag.. Fy fy!

God lille fredag aften :-)

.. Sofie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Avocado med rejesalat, mums

Avocado med rejesalat.. Du skal bruge: 1 a vocado 2 håndfulde  r ejer 2 tsk m ayonnaise 2 tsk c reme fraiche 1 pift c i...