onsdag den 15. juni 2011

Sommerferien er hermed bestilt!

Valget faldt på Kreta d.2 Juli.
Mine forældre og 3 af deres vennepar (samt et par af deres børn), er allerede på Kreta når vi ankommer.
Jeg rejser sammen med min kæreste og min storebror. Vi skal bo sammen i en lejlighed.
Jeg glæder mig helt vildt.

En uge med sommer, sol, kolde drinks og familie. Bliver det meget bedre?? ;)

Håber at min eksamen går godt, og jeg dermed kan nyde hele 8 ugers sommerferie med frihed. Det er virkelig tiltrængt!

Udover Kreta tager vi nogle dage i mine forældres campingvogn. De er fastlæggere på en plads med swimmingpool, og har indrettet forteltet som et lille hjem.
Muligvis smutter vi på en uges ferie til syden senere i August. Intet er dog sikkert endnu. Jeg skal jo trods alt rejse i en hel måned, fra September til Oktober.
Det byder på et godt rejseår, hvor jeg ind til videre har besøgt Rom, Berlin og snart Kreta samt Ghana.

Hvad er jeres planer for sommerferien?

.. Sofie

4 kommentarer:

  1. Uh, ser lækkert ud! :)

    Lyder skønt med alle de rejser altså - jeg skal også til Kreta i år, og glæder mig SÅ meget!

    SvarSlet
  2. Ja, det ser skønt ud :) Glæder mig også helt vildt!
    Hvornår skal du så til Kreta? :)

    SvarSlet
  3. Ej hvor lyder det skønt og sikke et rejse år! :)
    Jeg rejser selv til Rhodos d. 2 juli og jeg glæder mig heeeelt vildt :D

    Hvad skal du i Ghana? Er det noget studiereleveret?

    Kh Anne :)

    SvarSlet
  4. Rhodos lyder også rigtig dejligt!! Jeg kan godt forstå at du glæder dig :)

    Ja, jeg skal til Ghana i en måned med skolen. Vi skal besøge hospitaler, sundhedsklinikker og undervise i landsbyer :)

    SvarSlet

Avocado med rejesalat, mums

Avocado med rejesalat.. Du skal bruge: 1 a vocado 2 håndfulde  r ejer 2 tsk m ayonnaise 2 tsk c reme fraiche 1 pift c i...