UnikPris.dk

fredag den 17. juni 2011

Atter en dag!

Fredag morgen. Tiden flyver af sted! Det betyder at der i morgen kun er 2 uger til jeg skal til Kreta. Herligt :)
Her ses morgenmaden:
En god klat fromage fraiche, jordbær skåret i mindre stykker og en god håndfuld mandler der er halveret, og drysset ud over. En god kombination af proteiner, frugt og det sunde fedt!
Det fungere også godt som mellemmåltid i weekenderne, eller dage som denne hvor jeg er hjemme og læser til eksamen.
Dette dejlige måltid indtog jeg sammen med den sædvanlige iskaffe.

God fredag alle sammen!

.. Sofie

4 kommentarer:

  1. Ser lækkert ud! :)

    God weekend til dig, jeg har ændret blognavn til sniksnakkerier.blogspot.com (tidligere budgetlivet), håber du vil ændre dit link og stadig følge mig? :)

    SvarSlet
  2. Tak, det smagte også ganske udemærket.
    Selvfølgelig vil jeg det. Det er allerede ordnet :)
    Mvh. Sofie

    SvarSlet
  3. Det er skønt med god morgenmad! :)

    Tak skal du ha,
    kh Trine.

    SvarSlet
  4. Selv tak :) og tak for din gode blog. Jeg nyder at følge med uanset hvad du kalder bloggen ;)

    SvarSlet

Morgenmads muffin med banan og granola uden sukker

Dette indlæg er sponsoreret! Den perfekte start på dagen, til madpakken, aften snacken, mellemmåltid eller den sunde søde tand. Jeg har ...