fredag den 1. juli 2011

Vi ses om en uge!!

Så går rejsen til Kreta i morgen kl.6.50, hvilket betyder at vækkeuret ringer kl.3.45 i nat.
Vi står op, tager et lyn bad, en kop kaffe, og så henter vi vores vennepar.
Min storebror er her ikke! Han ringede i morges, fordi hans fly var aflyst fra Boston. Han strandede der, og måtte i stedet tage på hotel.
Heldigvis kan han fange et fly til New york og derfra direkte til Kreta. Det betyder at han lander 6 timer senere ind os, men vi er bare glade for at han kommer. Det er selvfølgelig blevet en dyr omgang, og jeg er så ked af det på min brors vegne.

Derfor har mig og Mikkel selv spist koldt bord herhjemme, da jeg havde handlet det ind.

Vi ses om en uge! - Her vil være helt stille mens jeg er væk!

.. Sofie

2 kommentarer:

Avocado med rejesalat, mums

Avocado med rejesalat.. Du skal bruge: 1 a vocado 2 håndfulde  r ejer 2 tsk m ayonnaise 2 tsk c reme fraiche 1 pift c i...