UnikPris.dk

mandag den 25. juli 2011

Madplaner for den sidste uge i Juli

Så er det blevet mandag! - Og endnu en gang har jeg lavet en madplan for ugen.

Mandag: Pandekager med oksekød, tomatsovs, majs og andet grønt
Tirsdag: Rester
Onsdag: Mexicanske kyllingpandekager
Torsdag: Svensk pølseret
Fredag: Nachos med kylling, revet ost, avocado, creme fraiche og salsa
Lørdag: Laks, acovado og hjemmebagte flutes
Søndag: Kartoffel porre gulerods suppe med bacon og hjemmebagte flutes

Jeg skal lave en masse godt i denne uge. Imorgen skal jeg ses med en veninde, onsdag med en anden veninde, fredag besøge min mormor, og i biografen med Mikkel om aften.
Jeg ser frem til nogle skønne dage :) Elsker at have sommerferie!! Men hvor er det gode vejr henne?

.. Sofie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Morgenmads muffin med banan og granola uden sukker

Dette indlæg er sponsoreret! Den perfekte start på dagen, til madpakken, aften snacken, mellemmåltid eller den sunde søde tand. Jeg har ...