mandag den 25. juli 2011

Madplaner for den sidste uge i Juli

Så er det blevet mandag! - Og endnu en gang har jeg lavet en madplan for ugen.

Mandag: Pandekager med oksekød, tomatsovs, majs og andet grønt
Tirsdag: Rester
Onsdag: Mexicanske kyllingpandekager
Torsdag: Svensk pølseret
Fredag: Nachos med kylling, revet ost, avocado, creme fraiche og salsa
Lørdag: Laks, acovado og hjemmebagte flutes
Søndag: Kartoffel porre gulerods suppe med bacon og hjemmebagte flutes

Jeg skal lave en masse godt i denne uge. Imorgen skal jeg ses med en veninde, onsdag med en anden veninde, fredag besøge min mormor, og i biografen med Mikkel om aften.
Jeg ser frem til nogle skønne dage :) Elsker at have sommerferie!! Men hvor er det gode vejr henne?

.. Sofie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Avocado med rejesalat, mums

Avocado med rejesalat.. Du skal bruge: 1 a vocado 2 håndfulde  r ejer 2 tsk m ayonnaise 2 tsk c reme fraiche 1 pift c i...