tirsdag den 26. juli 2011

Tortilla wraps

Igår lavede jeg 4 store tortilla wraps med oksekød og grønt til mig og Mikkel. Vi kunne kun spise en hver, så i aften står menuen på rester :)


Den minder lidt om nogle jeg har lavet før, som du kan finde her.
Denne gang brugte jeg:
- Revet ost
- 330 gr. Oksekød
- En dåse hakkede tomater
- En lille dåse majs
- Et fed hvidløg
- Et løg
- 4 Pandekager
- Salt, Basilikum, Oregano



Ovnen tændes på 175 C. Varmluftovn.
Oksekød og løg brunes i en gryde. Hvidløg tilsættes.
Hakkede tomater og majs tilføjes, og det krydderes med salt, basilikum og oregano.
Lad det simrer et par minutter.
Fyldet fordeles i pandekagerne, og drysses med revet ost.
Kom dem i ovnen i 15 min.



De var ganske udemærket, faktisk rigtig gode. Dog kan de slet ikke sammenlignes med dem her, som er mine favoritter!

.. Sofie

1 kommentar:

  1. Mums det er også bare noget vi elsker at spise herhjemme :)

    Lækkert ser det ud!

    SvarSlet

Avocado med rejesalat, mums

Avocado med rejesalat.. Du skal bruge: 1 a vocado 2 håndfulde  r ejer 2 tsk m ayonnaise 2 tsk c reme fraiche 1 pift c i...