tirsdag den 26. juli 2011

5000 Visninger

Jeg er blevet inspireret af alle dem, der annoncere at de nu har 50 faste læsere, 100 faste læsere osv.
Jeg er meget langt fra de fleste, med mine 24 faste læsere. Dog er jeg utrolig glad for de læsere jeg har, og meget taknemmelig for at nogle overhoved har lyst til at følge med.

Jeg er langt om længe, nået op på 5000 visninger af min blog. Jeg ved også godt at det ikke er særlig meget, da nogle af de rigtig gode blogs, nærmest har 5000 visninger på en uge :-)
Dog er det en stor glæde for mig, og derfor har jeg besluttet at jeg ved 6000 visninger, vil afholde min første "giveaway".
Hvad den skal gå ud på, og hvilken gave der skal gives er endnu uvist. Dog kan jeg love at det bliver noget spiseligt :-)
Når man (som mig) aldrig har prøvet dette før, kunne det være rart med et lille råd. Hvordan plejer det at foregå? - Altså hvordan får man et lod, osv..?
Jeg har set flere forskellige måder at gøre det på, men tager alligevel meget glædeligt imod råd :)
Jeg har selvfølgelig god tid endnu, til at beslutte mig men det er altid rart at høre fra faste læsere, samt mere erfarne bloggere.

Tak fordi i gider følge med!!!

.. Sofie

Se evt. Mit indlæg fra tidligere idag her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Avocado med rejesalat, mums

Avocado med rejesalat.. Du skal bruge: 1 a vocado 2 håndfulde  r ejer 2 tsk m ayonnaise 2 tsk c reme fraiche 1 pift c i...