fredag den 22. juli 2011

Iskaffe med bailey og starbucks

Min kæreste har været så sød at købe denne skønne iskaffe fra starbucks til mig :)
Hvis ikke du har smagt den, og du godt kan lide iskaffe så er den helt klart værd at købe! Dog kan jeg bedre lide den med karamel.

Her er så en hjemmelavet iskaffe: Nespresso shot roma styrke 8, ca 1 dl mælk, 1-2 spsk bailey, 1 tsk sirup, 2 isterninger. MUMS!
Den er rigtig god, og perfekt til at servere for gæster der godt kan lide sød kaffe.

Trods det virkelig dårlige vejr, skal jeg til Gilleleje Havnefest idag. Vi er en del der mødes og griller inden vi tager på havnen :)
Når først alkoholen begynder at virke, mærker man vel ikke den "smule" regn ;)

God weekend alle sammen!!

.. Sofie

P.s: En helt speciel tak til Trine, for endelig at lære mig at linke. Nu kan jeg jo slet ikke lade værre :)

3 kommentarer:

  1. Ja de der færdigkaffer fra Starbucks er faktisk overraskende gode :) Ville nu heller ikke have noget imod at få serveret sådan en sag med Bailey, mmm.

    SvarSlet
  2. Hej

    Uhm, bailey i iskaffe. En hel dl?

    - Ungersvenden

    SvarSlet
  3. Bitten: Ja, de er nemlig ret gode :)
    Ungersvenden: Ups. Godt du stillede spørgsmålstegn ved det :) Jeg retter det straks!

    SvarSlet

Avocado med rejesalat, mums

Avocado med rejesalat.. Du skal bruge: 1 a vocado 2 håndfulde  r ejer 2 tsk m ayonnaise 2 tsk c reme fraiche 1 pift c i...