mandag den 11. juli 2011

Hjemme sådan cirka!

Så er jeg hjemme fra Kreta. Jeg kom hjem natten til søndag, og brugte søndagen i sengen med migræne. ØV!
Jeg smutter til Jylland om en times tid. En tur med mine forældre til min fars barndomsby. Vi er hjemme igen i morgen.
Derfor må mit Kreta indlæg vente til i morgen. Jeg har haft en fantastisk uge, og taget en masse billeder både af mad, drinks og alt muligt andet.

Madplanerne for denne uge er:
Mandag: Spiser ude
Tirsdag: Tun/pasta/æggesalat
Onsdag: Koteletter i paprika sovs
Torsdag: Rester
Fredag: Kylling lasagne
Lørdag: Rester
Søndag: Pasta med laks

.. Sofie

1 kommentar:

  1. Tak for madplan inspiration! Og rigtig god tur til Jylland :)

    Jeg glæder mig til at se billederne fra Kreta, så jeg ved hvad jeg har i vente!

    Kh Trine

    SvarSlet

Avocado med rejesalat, mums

Avocado med rejesalat.. Du skal bruge: 1 a vocado 2 håndfulde  r ejer 2 tsk m ayonnaise 2 tsk c reme fraiche 1 pift c i...