UnikPris.dk

mandag den 11. juli 2011

Hjemme sådan cirka!

Så er jeg hjemme fra Kreta. Jeg kom hjem natten til søndag, og brugte søndagen i sengen med migræne. ØV!
Jeg smutter til Jylland om en times tid. En tur med mine forældre til min fars barndomsby. Vi er hjemme igen i morgen.
Derfor må mit Kreta indlæg vente til i morgen. Jeg har haft en fantastisk uge, og taget en masse billeder både af mad, drinks og alt muligt andet.

Madplanerne for denne uge er:
Mandag: Spiser ude
Tirsdag: Tun/pasta/æggesalat
Onsdag: Koteletter i paprika sovs
Torsdag: Rester
Fredag: Kylling lasagne
Lørdag: Rester
Søndag: Pasta med laks

.. Sofie

1 kommentar:

  1. Tak for madplan inspiration! Og rigtig god tur til Jylland :)

    Jeg glæder mig til at se billederne fra Kreta, så jeg ved hvad jeg har i vente!

    Kh Trine

    SvarSlet

Morgenmads muffin med banan og granola uden sukker

Dette indlæg er sponsoreret! Den perfekte start på dagen, til madpakken, aften snacken, mellemmåltid eller den sunde søde tand. Jeg har ...