tirsdag den 19. juli 2011

En praktisk tirsdag

Idag har jeg:
- Sorteret hele køkkenet, vasket skabene ned, smidt en masse ud og sørget for, at man ikke får noget i hovedet længere, hver gang man åbner et skab.
- Sorteret tøj skabet, og skoene, vasket skabet og fundet rette pladser til det hele.
- Sorteret i alle skolepapirer, gamle billeder, breve osv.
- Sorteret badeværelset, smidt en masse make up ud og vasket af over det hele.
- Sorteret ALLE skuffer, skabe, reoler, kasser osv.
- Støvet af i hele lejligheden.
- Ordnet vasketøjet.
- Bagt boller.
- Handlet ind.
- Lavet aftensmad.
- Smidt tonsvis af skrald ud.
- Skiftet sengebetræk og luftet ud.

Jeg spiste boller til frokost, med hjemmelavet æggesalat. Bollernes opskrift kan findes under oversigt: Morgenmad og hjemmebag.

KÆMPE kaos i køkkenet! Pyha, hvor der trængte!

Kaos i skufferne. Frygteligt.

NU mangler jeg bare at støvsuge og vaske gulv. Jeg har været i gang siden kl.9, med meget få korte pauser.
Desværre var lossepladsen lukket, så Mikkel må køre forbi der i morgen efter arbejde.

Håber jeres tirsdag har været meget mere spændende end min :)

.. Sofie

3 kommentarer:

  1. Hold da op du har været aktiv! Hvor må det føles skønt bagefter :)

    SvarSlet
  2. Ja, det er bare rigtig dejligt :)
    Men pyha, hvor har det været hårdt! ;)

    SvarSlet
  3. Sikke meget du har nået! Men ja det er altid skønt bagefter!

    SvarSlet

De bedste sommer smoothies

Smoothies med forskellig frugt blendet med isterninger og frosne jordbær Denne smoothies består af 5 store isterninger, 5 frosne jordbæ...