onsdag den 9. februar 2011

Træt og fyldt med nye indtryk

Endelig fandt jeg overskud til at skrive lidt i min blog. Jeg har ikke skrevet i en del dage, og må hellere komme med den anmeldelse af Infernal koncerten som jeg lovede.
Planen var at mig og Mikkel skulle i biografen lørdag kl.14, men da bilen pludselig løb tør for strøm kunne vi ikke komme nogen vegne, og besluttede os for at rykke det.
I stedet brugte vi lørdagen på lidt praktisk, og tog hjem til min søster kl.17.30 hvor vi fik rigtig dejlig mad :-) og masser vin og andet godt!!
Derefter tog vi til infernal koncert, og den var endnu bedre end forventet! Faktisk en af de fedeste koncerter jeg har været til længe!
Derfor giver jeg den 5 stjerner ud af 6 mulige. Dog må jeg hellere pointere at alle fadøllene nok hjalp lidt på vej..

Midt i koncerten gik brandalarmen, og alle måtte forlade bygningen. Dog var der ingen brand, og et kvarters tid senere startede koncerten igen.
Efterfølgende tog vi på Holger i Helsingør. Et sted med mange minder, hvor drinksene er billige men smager også derefter :-)
Vi overnattede i Helsingør, og tog forholdsvis tidligt hjem søndag med de grimmeste tømmermænd.

Mandag var der intro på Gentofte hospital, hvor vi fik uniformer og blev vist rundt.
Jeg er kommet på afdeling med en modul 4 studerende, og det er mærkeligt at man pludselig er den "store", og ikke længere den nye.
Der er store forventninger til mig nu, og jeg håber at jeg kan leve op til dem :-)
Det er hovedsageligt kikkert undersøgelser i mavetarm systemet, samt operationer inden for mavetarm området.
Det er ganske spændende, men trist at patienterne udskiftes så hurtigt da jeg foretrækker et tæt patient forløb, hvor man kan nå at opbygge en relation.

I morgen har jeg selvstudiedag. Dagen skal bruges på at læse sygdomslære, lidt sygepleje og en masse farmakologi.
Fredag står den på klinik og undervisning i portfolie.. Det skal nok blive fint.

Weekenden byder evt. På en biograftur med Mikkel, hvor vi vil få set 127 timer som blev aflyst sidste weekend.
Derudover skal jeg ses med Ida og holde en rigtig hygge pige aften. Lige hvad jeg trænger til :)

Sofie ..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Avocado med rejesalat, mums

Avocado med rejesalat.. Du skal bruge: 1 a vocado 2 håndfulde  r ejer 2 tsk m ayonnaise 2 tsk c reme fraiche 1 pift c i...