fredag den 11. februar 2011

Forlænget weekend

Så blev det endelig fredag! Det har været en hård uge, men også vildt spændende. Jeg er rigtig glad for min nye afdeling, og ser frem til 5 måneder der.
Dog er det hårdt at stå så tidligt op hver morgen, samt at der er meget der skal læres og prøves :-)
Min afdeling holder lukket i vinterferien, og jeg har derfor fri mandag, tirsdag og selvstudiedag onsdag, samt undervisning torsdag og fredag.
Gentofte hospital er virkelig svært at finde rundt på. Jeg farer vild i gangene i kælderen hver evig eneste dag, men heldigvis er der massere sødt personale der henvender sig hvis bare man ser det mindste forvirret ud - Hvilket jeg gør cirka 99 procent af tiden :-)

Her til aften har jeg lavet dejlig hjemmelavet hawaii pizza. Den var hundrede gange bedre end den lokale pizzamands, så det bliver helt sikkert ikke sidste gang.
Vi skal se x-factor og rigtig hygge herhjemme i lejligheden.
I morgen kommer Ida til en rigtig tøse dag. Jeg glæder mig simpelthen så meget til at se hende. I disse praktik tider, er tiden og overskuddet en del mindre end normalt.
Jeg har tænkt mig at bage drømmekage i morgen. Nyt projekt, da jeg faktisk normalt kun bager en masse til jul, og boller til fødselsdag.
Det er jo ikke så længe siden at jeg lavede banankage, så nu var det på tide at kaste sig ud i noget nyt :)
Opskriften og anmeldelsen vil være at finde en af dagene, her på min blog.
Derudover skal vi nok nyde en kop nespresso cafe latte fra min elskede nespresso maskine, som jeg giver 6 stjerner ud af 6 mulige. Hvordan kunne jeg dog leve uden den før hen? :)
Når væggeuret ringer kl. 5 hver morgen, springer jeg i bad, og springer derefter direkte ud og tænder for maskinen, som på ingen tid servere den mest smagfulde og velduftende kaffe. Mums!

Søndag er lagt op til at blive en rigtig typisk søndag. Måske nogle lektier, fitness og den slags.
Mandag skal jeg læse en masse, og det samme tirsdag. Onsdag holder jeg så fri for at besøge min mor.

Alt i alt ser jeg frem til en god weekend, og en god næste uge :-) Rigtig god weekend til alle jer andre.

Sofie

P.s: Gå ind og stem på denne fantastiske kærlighedshistorie. Man kan stemme hver dag, og konkurrencen slutter på valentinsdag http://www.travelpapa.com/gallery/img/40/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Avocado med rejesalat, mums

Avocado med rejesalat.. Du skal bruge: 1 a vocado 2 håndfulde  r ejer 2 tsk m ayonnaise 2 tsk c reme fraiche 1 pift c i...