onsdag den 2. februar 2011

Min første blog


Hej alle sammen.

Jeg har efterhånden set hvor almindeligt det er blevet at have sin helt egen blog. Jeg har langt om længe fået taget mig sammen til at oprette en selv.

Jeg er ikke helt sikker på hvad den skal handle om. Jeg har valgt at lave min egen blog af flere grunde. Jeg forestiller mig at det vil blive sjovt at se tilbage på mit liv om nogle år. Derudover kan jeg godt lide at skrive, og synes at denne side er en god mulighed for at dele mine bedste opskrifter, tips, råd og andet med andre mennesker.
Denne side, kaldet Filo's liv og drømme vil altså handle om alt mellem himmel og jord, de ting der optager mig i øjeblikket. Alt lige fra sundhed, fitness, uddannelse, madlavning (opskrifter), min hverdag osv.

Velkommen til min blog. Jeg håber at du vil finde den spændende og læse med.

Mvh. Sofie Andersen

P.s: Jeg er netop vendt hjem fra Rom i dag, og vil beskrive min rejse i morgen :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Avocado med rejesalat, mums

Avocado med rejesalat.. Du skal bruge: 1 a vocado 2 håndfulde  r ejer 2 tsk m ayonnaise 2 tsk c reme fraiche 1 pift c i...