onsdag den 16. februar 2011

Familie besøg

I dag har jeg selvstudiedag, i morgen undervisning og det samme gælder fredag.
Jeg har virkelig nydt at have et par dage hjemme, men jeg har også savnet at være i gang. Det er lidt svært at gå på ferie, efter kun 3 dage i klinikken.
Mig og min storebror skal besøge vores mor til frokost, og hvis vi kan nå det, ligger vi også vejen forbi Helsingør og besøger begge vores søstre.
I aften skal jeg prøve at tilberede en ny ret. Billeder og opskrift, samt anmeldelse vil være at finde her på siden en af dagene. Det er en mexicansk inspireret pastaret med oksekød, salsa, majs og meget andet godt.

Selvom der er lidt tid endnu før det bliver weekend, er der masser planer.


Fredag har jeg fri kl.15 og tager derefter i fitness. Derefter tager jeg hjem, og laver aftensmad og mig og Mikkel skal se x-factor.

Lørdag skal vi til familiefødselsdag, Smilla min niece fylder hele 3 år. Sikke tiden flyver af sted. Når Smilla fylder år, ved jeg altid hvor længe siden det er, at jeg rejse til Mexico.
Hun blev født dagen inden jeg rejste, og jeg var så heldig at se hende samme aften og kunne dermed rejse af sted med en viden om at der var endnu mere at glæde sig over ved at komme hjem.
Ikke nok med det, så fødte min anden søster sin datter Nanna, mens jeg var af sted. Der ventede altså masser liv, familie og ikke mindst Mikkel derhjemme.
Altså er det nu 3 år siden at jeg tog ud i verden, og er i dag fyldt af gode minder og glæder.
Efter fødselsdagen har mig og Mikkel bestilt billetter til biografen, 127 hours endnu en gang. Vi håber at det lykkes denne gang :-)

Søndag skal vi se Fredrik og Kasper spille slangerup hockey stævne.

Alt i alt tegner det til at blive en god uge, og ikke mindst en god weekend med masser familie :)

.. Sofie ..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Avocado med rejesalat, mums

Avocado med rejesalat.. Du skal bruge: 1 a vocado 2 håndfulde  r ejer 2 tsk m ayonnaise 2 tsk c reme fraiche 1 pift c i...