tirsdag den 29. november 2011

Madplan langt om længe..

Undskyld for de mange dages tavshed på bloggen.
Jeg har simpelthen haft så travlt de sidste mange dage, men nu er jeg tilbage. Og i kan godt glæde jer, og forvente en masse skønne juleopskrifter. Nu er der jo ikke mange dage til December rammer os, og dermed starter min julekalender.
I weekenden fik mig og min veninde bagt vaniljesmåkager, peberkage figurer, pebernødder, lavet konfekt, bagt en stor flot juletræskage og lavet juledekorationer.
Det er bare lidt af det i har i vente :-)

Til at starte med kommer madplanen:
Mandag: Rugbrød (sørgerligt men sandt)
Tirsdag: Biksemad
Onsdag: Jeg spiser ude
Torsdag: Risengrød
Fredag: And med kartofler, brun sovs og rødkål
Lørdag: Vi spiser ude - Vi skal på romantisk hotel ophold
Søndag: Mikkel har fødselsdag, og vi spiser ude

.. Sofie

2 kommentarer:

  1. Glæder mig til at se hvad i har fået bagt og lavet :)

    Skægt, min kæreste har også fødselsdag på søndag - vi skal også hygge, dog herhjemme! Hvor lyder det skønt med sådan et ophold, rigtig god fornøjelse :D

    SvarSlet
  2. Ej hvor sjovt :-) Hjemlig hygge er nu heller ikke til at tage fejl af :-) Vi får Mikkels familie på besøg til boller og kage kl.15, så det er heller ikke sikkert at vi kan spise aftensmad.
    Vi overvejer at tage i tivoli eller biffen, hvis ikke gæsterne går alt for sent.
    Mange tak :)

    SvarSlet

Avocado med rejesalat, mums

Avocado med rejesalat.. Du skal bruge: 1 a vocado 2 håndfulde  r ejer 2 tsk m ayonnaise 2 tsk c reme fraiche 1 pift c i...