UnikPris.dk

torsdag den 3. november 2011

Influenza

Jeg er blevet ramt af en omgang influenza. Jeg har i hvert fald feber, som netop nu er slået ned med piller. Jeg har sovet 12 timer i nat, og 5 timer idag. Faktisk har jeg kun været vågen i 3 timer.
Ingen appetit, alt smager underligt, minus lyst til at drikke noget. Har det varmt, koldt, varmt, koldt.
Som i nok kan høre, synes jeg det er meget synd for mig :-)

Derfor ingen aftensmad at vise på bloggen idag - Menuen hedder cola og hvidt brød. Den stakkels Mikkel er sendt på indkøb.

.. Sofie

5 kommentarer:

  1. Mange tak begge to :)
    Jeg er allerede i bedring, men stadig ikke på toppen.

    SvarSlet
  2. Øv det lyder ikke spor sjovt :( Rigtig god bedring :)

    SvarSlet
  3. Det er det heller ikke :( men heldigvis har jeg idag fået appetitten tilbage, og feberen er næsten væk.
    Mange tak Ida :-)

    SvarSlet

Morgenmads muffin med banan og granola uden sukker

Dette indlæg er sponsoreret! Den perfekte start på dagen, til madpakken, aften snacken, mellemmåltid eller den sunde søde tand. Jeg har ...