UnikPris.dk

lørdag den 12. november 2011

Filos julekalender 2011

I år er det min første jul med en blog, og derfor har jeg besluttet mig for at lave en julekalender igennem alle juledagene.

Billedet er lånt fra denne adresse: http://www.onad.dk/wp/wp-content/uploads/2010/12/NOX-julekalender.jpg

Hvordan det kommer til at foregå er endnu lidt uvist, men jeg forestiller mig opskrifter på juleretter, julegodter, juledrikkelse og i det hele taget lidt julestemning hver dag :-)

I morgen udtrækkes vindere i min give away. Du kan liiiige nå at deltage ;-)

.. Sofie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Morgenmads muffin med banan og granola uden sukker

Dette indlæg er sponsoreret! Den perfekte start på dagen, til madpakken, aften snacken, mellemmåltid eller den sunde søde tand. Jeg har ...