torsdag den 17. november 2011

Dark Chocolate Coffee

Så blev den aller første kapsel fra nespressos julesortiment afprøvet, og valget faldt på dark chocolate som cafe latte. Se de andre kapsler her!

Jeg brugte:
- 1 Spsk sukker
- 2,5 dl Skummetmælk
- To kapsler (espresso shots)

En eneste kommentar der siger det hele: MUMS!!!!!!!

Jeg må give denne smag 6 ud af 6 stjerner. Den smager dejligt, den er ikke for stærk og sammen med mælken bliver den blød i smagen.

Jeg vil gerne afklare at jeg ikke er tester for nespresso, blot kæmpe fan. Jeg købte kaffe for 900 kr. I går, men dermed har jeg også til de næste 4-5 måneder :-)

.. Sofie

1 kommentar:

  1. Det ser rigtig lækkert ud..

    Kunne du tænke sig at prøve nogle af dine ideer af på nogle billigere Nespresso kapsler?

    www.billige-kaffekapsler.dk sælger en billigere udgave af de lækre Nespresso kaffekapsler.

    Skriv gerne en mail hvis du ønsker en smagsprøve tilsendt.

    info@billige-kaffekapsler.dk

    SvarSlet

Avocado med rejesalat, mums

Avocado med rejesalat.. Du skal bruge: 1 a vocado 2 håndfulde  r ejer 2 tsk m ayonnaise 2 tsk c reme fraiche 1 pift c i...