torsdag den 2. februar 2012

Bruschetta og tomatsuppe

I disse kolde tider er jeg stor fan af suppe, og særligt supper med grøntsager.
Igår lavede jeg tomatsuppe og bruschetta for at give lidt ekstra mæthed.


Opskriften på tomatsuppe kan findes HER! Dog er den lavet uden ost og pasta i denne omgang.

I stedet bagte jeg et flutes, hvor opskriften kan findes på denne side.

Bruschettaerne blev lavet på denne måde:
En smurt med pesto, drysset med revet ost, lidt olivenolie ovenpå samt tomater.
To smurt med tomatsovs, drysset med basilikum og ost, olivenolie og små tomater.
De fik 5-7 min. I ovnen ved 175 C varmluftovn.

Det smagte dejligt og så er det jo nemt at lave. De benyttes ofte som forret.

Jeg håber i kan holde varmen! :)

.. Sofie

1 kommentar:

  1. Bruchetta og tomatsuppe - også to af mine favoritter :-)

    SvarSlet

Avocado med rejesalat, mums

Avocado med rejesalat.. Du skal bruge: 1 a vocado 2 håndfulde  r ejer 2 tsk m ayonnaise 2 tsk c reme fraiche 1 pift c i...