mandag den 30. januar 2012

Dejlig kødsauce

Igår stod menuen på dejlig spagetti kødsauce, og som jeg skrev igår var jeg så heldig at modtage nogle produkter fra Heinz i lørdags.
Jeg fik både testet tomatpuren og heinz klassisk ketchup igår og retten ser således ud:


Jeg har dog valgt et billede før jeg hældte en halv flaske heinz på, da det ikke ser så pænt ud på billedet.
Jeg har et eneste ord at sige om heinz ketchup: Fantastisk ;)
Ej, det er faktisk den eneste ketchup jeg nogensinde har i mit hjem. Jeg elsker den, og den er rigtig god i mange forskellige opskrifter.
Retten smagte dejligt og tomatpuren som du kan se HER, var langt bedre end den billige jeg plejer at købe i netto.

Opskriften var simpel:
Pasta koges med lidt salt i ca. 15 min.
Et løg og oksekød brunes på panden.
Tomatpure og tomatsauce tilsættes (jeg brugte tomatsauce fra x-tra med basilikum)
Tilføj evt. Cocktailpølser, salt og ekstra krydderi.

Snarest skal der eksperimenteres med chilisauce fra Heinz.

.. Sofie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Avocado med rejesalat, mums

Avocado med rejesalat.. Du skal bruge: 1 a vocado 2 håndfulde  r ejer 2 tsk m ayonnaise 2 tsk c reme fraiche 1 pift c i...