torsdag den 5. januar 2012

En uge igen

Hej alle sammen

Jeg har blot en uge tilbage af min bachelor eksamen, og dermed kun en uge til jeg igen vil begynde at blogge. Jeg er ked af at have svigtet min blog, og jeg savner også glæden ved at skrive herinde - Dele opskrifter, læse alle jer andres spændende indlæg osv..

Bachelor opgaven har ikke været uden problemer, stor dramatik, skiftende vejleder, teknik der driller eller sletter ting.. Det har været forfærdeligt! Og mit overskud til at skrive herinde, har været helt forsvundet. Jeg har ofte skrevet på opgaven fra kl.9-20, og derefter lagt mig i min seng med en film.. Mit liv har været meget kedeligt.

På Torsdag skal opgaven forsvares, og i disse dage forebereder jeg mig på den mundtlige del. Der er masser at læse og et mundtligt oplæg der skal skrives.

Hæng ud lidt endnu (hvis i gider)! Vi ses om en uge :)

Trine: Tak for din hilsen. Den mindede mig om, hvor meget jeg rent faktisk savner at blogge :)

.. Sofie

1 kommentar:

  1. Det var så lidt :) Savner dine dejlige madindlæg! God skrivning, læsning, forberedelse og helt og lykke. Jeg krydser for dig!

    Hvor er det ærgeligt at løbe ind i alle de problemer, men mon ikke du er glad og letter på den anden side? :)

    SvarSlet

Avocado med rejesalat, mums

Avocado med rejesalat.. Du skal bruge: 1 a vocado 2 håndfulde  r ejer 2 tsk m ayonnaise 2 tsk c reme fraiche 1 pift c i...