UnikPris.dk

onsdag den 14. december 2011

D.14 Dec: UNDSKYLD

Kære læsere

Undskyld at jeg er gået helt i stå med min julekalender. Jeg havde sådan glædet mig til at lave den, og har også hygget mig med det. NU er jeg tilbage - Og vil prøve at lave nogle rigtig julede indlæg de næste mange dage.

Min undskyldning for at have været borte, er kompliceret. I der læser min blog fast, ved nok at jeg netop i disse dage skriver bachelor opgave. Det har været nogle frygtelig dage, og slut spurten inden jul er sat ind. Jeg har bogstavelig talt siddet med næsen i bøgerne, og med computeren fra morgen til aften.
Jeg har aldrig været så træt og udmattet før. Undskyld :)

Jeg vender tilbage, så opgiv mig ikke.

Glædelig 14 December.

.. Sofie

1 kommentar:

  1. Hej Sofie! Er du helt holdt op med at blogge? :(

    SvarSlet

Morgenmads muffin med banan og granola uden sukker

Dette indlæg er sponsoreret! Den perfekte start på dagen, til madpakken, aften snacken, mellemmåltid eller den sunde søde tand. Jeg har ...