UnikPris.dk

fredag den 2. december 2011

2 Dec: Juledekorationer

Har du altid beundret andres hjemmelavede dekorationer, men aldrig selv kastet dig ud i projektet?
Det er nemt, hyggeligt, og sjovt.
Her kommer en nem guide:

I år har jeg lavet hele to dekorationer.


Du skal bruge:
En kurv/en holder til dekorationen.
Ler
Et kalenderlys
Pynt fra diverse butikker
Evt. Snepulver og guldspray/sølvspray
Mos, kogler, gran og andet fint fra skoven (dette kan også købes i forskellige butikker)


Fremgangsmåde:
Kom leeret ned i kurven, og pres lidt til.
Kom kalenderlyset ned i, og pres lidt leer op af kanterne, så lyset står godt fast.
Kom evt. Mos i bunden, så leeret ikke kan ses.
Pynt på livet løs, hvor kun fantasien sætter grænser.


Sæt evt. En hel dag af til dette, hvor i først tager i skoven, pynter dekorationerne og julebager.

Her kommer billeder fra d.26 November hvor mig og min veninde holdt juledag:
Skoven ved Kongevejen - Holte

Holtes juletræ

En hule midt i skoven.

Min veninde.

Så bliver der kigget på dagens skov "fund".

Glædelig 2. December.

Følg med i morgen i min julekalender, hvor jeg kan afsløre at der vil være hjemmebag med grønt glasur at finde.

.. Sofie

2 kommentarer:

  1. Ih de er bare fine :)

    Jeg skal også bare lave sådan et hvert år, det er så hyggeligt!

    God weekend :)

    SvarSlet
  2. Tak :) ja, det er nemlig rigtig hyggeligt.
    Jo tak, og i lige måde Trine :)

    SvarSlet

Morgenmads muffin med banan og granola uden sukker

Dette indlæg er sponsoreret! Den perfekte start på dagen, til madpakken, aften snacken, mellemmåltid eller den sunde søde tand. Jeg har ...