torsdag den 1. december 2011

1 Dec. Tørrede appelsiner

Idag starter Filos julekalender, og da det er d.1 December er det ved at være sidste chance for at lave kalenderlys dekorationen.
Tørrede appelsiner er oplagt til pynt, og nemme at lave. Jeg fandt selv inspiration her!


Du skal bruge:
2 Appelsiner
Citron saft
Kanel
Køkkenrulle

Fremgangsmåde:
Skær appelsinerne i skiver, og tør dem med køkkenrulle.
Pensl med citronsaft, og drys med kanel.

Kom dem i ovnen med bagepapir under, på en rist i 3,5 time ved 70 C.

Jeg beklager det hurtige indlæg. Faktisk ville jeg have lavet et indlæg med flotte billeder af juledekorationerne, jeg lavede i weekenden - Det må i have til gode, da jeg ikke har tid idag.

Glædelig første december!

.. Sofie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Avocado med rejesalat, mums

Avocado med rejesalat.. Du skal bruge: 1 a vocado 2 håndfulde  r ejer 2 tsk m ayonnaise 2 tsk c reme fraiche 1 pift c i...