fredag den 10. februar 2012

Kylling i cremet brun sauce ala Filo

Kylling med ris og cremet rød/brun champignon sauce ala Filo


I dag fik jeg muligheden for at få testet de skønne produkter jeg fik tilsendt fra Heinz. Se dem her.
Jeg brugte både heinz ketchup og heinz chili sauce, og jeg må erklære at jeg er meget tilfreds. Jeg har lavet denne opskrift mange gange. Den er nem, billig, smager godt og er kalorievenlig.
Chili saucen giver lige det ekstra til retten og jeg er ikke i tvivl om, at jeg fremover vil bruge den. Såvel i denne opskrift som i så mange andre.

Du skal bruge:
- 200 gr. fromage fraiche
- 2 kyllingfileter
- 1 løg
- 1 fed hvidløg
- 6 spsk. heinz tomatketchup
- 5 spsk. heinz chilisauce
- 300 gr. champignon
- 1 flaske cremefine
- Ris
- Salt og peber

Sæt risene til at koge.
Skær løg og hvidløg i mindre stykker. Kom dem i en gryde og brun dem.
Skær kyllingfileten og champignonerne i mindre stykker og brun dem i gryden.
Hæld cremefine i gryden, tilføj fromage fraiche, heinz ketchup og chilisauce, krydder med salt og peber. Og evt. Paprika eller basilikum.

Min dom: Det smager dejligt og chilisaucen får nu en fast plads i køleskabet :)

God weekend alle sammen!!

.. Sofie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Avocado med rejesalat, mums

Avocado med rejesalat.. Du skal bruge: 1 a vocado 2 håndfulde  r ejer 2 tsk m ayonnaise 2 tsk c reme fraiche 1 pift c i...