UnikPris.dk

tirsdag den 9. august 2011

En hel dags kost + lidt ekstra

Dagen startede med en god omgang morgenmad.
Cheasy vanilje, cheasy skovbær og isis cornflakes:
Jeg kan godt lide den lille detalje, med at det hvide yoghurt ligger yderst på billedet.

Frokost: Rugbrød smurt med philadelphia, laks og æg.

Mellemmåltid: Yoghurt med friske blåbær.


Aftensmad: Kylling med kylling, champignon, flødesovs og pasta.

Kylling brunes i en gryde med hvidløg, og vendes i 2 spsk barbecue sovs.
Pasta koges efter anvisning i en anden gryde.
Champignon ristes på en anden pande, og tilsættes i gryden (hæld vandet fra).
Cremefine/eller fløde tilføjes sammen med 2 spsk ketchup.
150 gr. Fromage fraiche tilsættes og retten krydres med salt, peber og oregano.
Pasta vandet hældes fra, og pastaen blandes op i gryden.
Pynt evt. Med persille.

I lørdags fejrede vi min storebrors fødselsdag. Jeg havde påtaget mig en opgave - At have 20 pandekager med. Se opskriften her:
MUMS!

.. Sofie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Morgenmads muffin med banan og granola uden sukker

Dette indlæg er sponsoreret! Den perfekte start på dagen, til madpakken, aften snacken, mellemmåltid eller den sunde søde tand. Jeg har ...