onsdag den 24. august 2011

Langt om længe - Tilbage!!

Undskyld endnu en gang - Fordi jeg har været væk så længe! Jeg har ikke skrevet herinde i 14 dage, på trods af at jeg kun har været ude og rejse i en uge.
Forklaringen er simpel. Jeg har haft vanvittig travlt. Efter hjemkomst har jeg skulle ordne en masse praktisk vdr. Min rejse til Ghana. Ansøge visum, udfylde formularer. Derudover har vi fejret min 24 års fødselsdag, vi har haft maler herhjemme i 2 døgn grundet at vores overbo har lavet en vandskade.
Altså har jeg været hjemløs i 2 dage, da maleren gjorde det meget klart at han bedst kan lide at arbejde alene.
PYHA! Men nu kommer der snart lidt ro på.. Eller gør der? Jeg skal holde stor fest for vennerne på lørdag, og mandag er der skole start. Ghana er lige rundt om hjørnet, og jeg er slet ikke klar!

Der vil komme langt mere om min fantastiske ferie til Tyrkiet, og i har også min fødselsdags bolle- og cupcakes opskrift til gode.
Idag ligger jeg blødt ud, med ugens madplan.

Mandag: Spiste vi sushi
Tirsdag: Spiste vi pølser og brød på Holte havn
Onsdag: Hakkebøffer med bearnaise sovs og blomkål
Torsdag: Frikadeller med ærter, brun sovs og kartofler
Fredag: Madpandekager med laks, philadelphia og frisk spinat
Lørdag: Racelette (der kommer gæster)
Søndag: Madpandekager med philadelphia, revet ost, tomat og skinkestrimler

Dejligt at være tilbage :)

.. Sofie

P.s: Mens jeg er i Ghana vil jeg stadig skrive på min blog. Dog må jeg gøre opmærksom på at mit fokus i den periode, vil være rejsen. Selvfølgelig vil der også komme enkelte indlæg om madoplevelser, men jeg forestiller mig at det er begrænset hvad jeg har at berette, om netop det, da kosten skulle være forholdsvis ensformig. Jeg håber at i har lyst til at følge min rejse.

.. Sofie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Avocado med rejesalat, mums

Avocado med rejesalat.. Du skal bruge: 1 a vocado 2 håndfulde  r ejer 2 tsk m ayonnaise 2 tsk c reme fraiche 1 pift c i...