onsdag den 10. august 2011

Afbudsrejse

Tja.. Jeg er nok ikke den eneste der ikke kan holde ud, at holde sommerferie i Danmark lige nu. Regn, regn, regn. Jeg har godt nok besøgt Kreta i en uge, og jeg skal snart en måned til Ghana.
Alligevel måtte mig og Mikkel simpelthen bestille en afbudsrejse.
Denne gang går turen til Tyrkiet - Side.
Vi rejser kl.6.30 i morgen, og nøjjj hvor vi glæder os!
Det betyder desværre at bloggen igen vil være stille i en uge. Beklager! Jeg håber at i vil bære over med mig :)
Dog håber jeg på at få blogget i aften, hvor jeg vil dele opskriften på svensk pølseret (på den fedtfattige måde).

.. Sofie

1 kommentar:

  1. Det lyder som en dejlig beslutning I har taget der :)) Go' tur! :)

    SvarSlet

Avocado med rejesalat, mums

Avocado med rejesalat.. Du skal bruge: 1 a vocado 2 håndfulde  r ejer 2 tsk m ayonnaise 2 tsk c reme fraiche 1 pift c i...