lørdag den 23. april 2011

Nyt forsøg med iskaffe

Man skulle næsten tro at vi befandt os i en sommermåned. Pyha det er blevet varmt - Ikke at jeg brokker mig over det! Jeg elsker det! :)
Igår sad mig og Mikkel og spillede spil ude i gården. Jeg lavede et glas iskaffe til mig selv, og prøvede endnu en gang at eksperimentere mig lidt frem.



- En nespresso kapsel (lilla styrke 9)
- 2,5 dl letmælk (skummet koldt i mælkeskummer)
- 1 tsk brun farin
- En spsk lys sirup
- Et par isterninger
- Pyntet med kokosmel på toppen



Faktisk var det eneste jeg skulle ha' gjort anderledes, for at den var blevet god var at undlade kokosmel. Jeg synes det gav nogle irriterende klumper :-)


3 Ud af 6 stjerner. Dog uden kokos nærmer den sig 5 ud af 6 stjerner.

I forgårs besøgte vi mine forældre i deres campingvogn, igår besøgte vi Mikkels mor, søster og nevø, idag er der påskefrokost i campingvognen for hele familien. Skønt :)

.. Sofie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Avocado med rejesalat, mums

Avocado med rejesalat.. Du skal bruge: 1 a vocado 2 håndfulde  r ejer 2 tsk m ayonnaise 2 tsk c reme fraiche 1 pift c i...