mandag den 4. april 2011

Aftenvagt

Så blev det igen mandag. Endnu en gang er jeg røstet over hvor hurtigt en weekend kan gå! Jeg trænger helt vildt meget til ferie.
I aften skal jeg møde i aftenvagt kl.15-23. Dog får jeg højst sandsynligt fri lidt før (omkring kl.22) da jeg har praktisk eksamen i morgen med start kl.8 eller 9, og så op til 6 timer frem.
Glæder mig bare IKKE.
Efter den praktiske eksamen har jeg 2 døgn til at skrive en eksamens opgave, og så har jeg et par dage til at læse inden eksamen næste tirsdag.
Jeg er ret nervøs for eksamen. Det er jeg jo altid.. Vender mig simpelthen aldrig til det!

Efter eksamen har jeg 2,5 dage tilbage i praktik, onsdag byder på førstehjælpskursus. Hjerte/lunge redning. Endelig! Siden jeg startede på sygeplejerskeskolen for næsten 3 år siden, har vi efterlyst et sådan kursus. Det har været så ufedt ikke at kunne det. Hver gang hjertestop alarmen er gået, har jeg næsten selv fået hjertestop fordi jeg endnu ikke har kunne handle på det.

Så bliver det langt om længe påskeferie, hvor Ida holder fødselsdagsfest, mine forældre holder påskefrokost og min søster holder familiefødselsdag.
Der bliver masser påskehygge og familie kom-sammen. Mig og Mikkel skal også bruge en dag på hovedrengøring, sortering af kælderen og skabe og skuffer. Her roder! Derudover vil vi i biografen og evt. Også en shoppingtur inden helligdagene. Vi har også snakket om en tur i spabad, men det hele er lidt løst lige nu..

Vigtigst lige nu, er dog at jeg får lov at slappe af og hente ny energi.

Har i også en lagt planer i påskeferien? :-)

.. Sofie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Avocado med rejesalat, mums

Avocado med rejesalat.. Du skal bruge: 1 a vocado 2 håndfulde  r ejer 2 tsk m ayonnaise 2 tsk c reme fraiche 1 pift c i...